Ik ga in deze moeilijke tijd iedere dag op restaurant. Luxe? Nee, noodzaak. Ik brand namelijk mijn huis uit. Bij temperaturen van 37 graden Celsius verkies ik het restaurant en ja, zelfs MacDonalds. Ik eet overal neusjes van de zalm. Heerlijk. Of de zalm me niet de neus uitkomt? Integendeel. […]

Recente reacties