Schrijf mee!

120w

Registratie

120w is een open podium, wat wil zeggen dat iedereen kan schrijven en publiceren op 120w. Registratie is niet verplicht en zal dat nooit worden. Desalniettemin heeft registratie wel de nodige voordelen en gemakken als je geregeld schrijft.

Voordelen registratie

De voordelen zijn legio, vooral als je geregeld schrijft.

Toegang tot het schrijversforum Praten/discussieëren/proeflezen met andere 120w-schrijvers kan op ons gezellig schrijversforum.
Online kladversies Je kunt online in het 120w-schrijverskabinet kladversies bijhouden en desgewenst de redactie om tips/feedback vragen.
Bewerken Je kunt als geregistreerd schrijver na een tijdje je reeds geplaatste stukjes bewerken om bijvoorbeeld zelf makkelijk foutjes te corrigeren.
Meer opmaak mogelijkheden Je hebt als geregistreerd schrijver meer opmaakmogelijkheden tot je beschikking en kunt zelfs beperkt HTML gebruiken.
Communiceer met redactie en medeschrijvers Je kunt via de site berichten sturen naar de redactie en medeschrijvers.
Uitgebreide schrijverspagina Je kunt een biografie en link naar je site plaatsen op je schrijverspagina.
Twitter-, Facebook- en/of Google-koppeling Na koppeling van je 120w aan je sociale media account kun je voortaan met één klik inloggen op 120w en kunnen je stukjes gemakkelijker gedeeld worden.
Op de hoogte Je bent op de hoogte en krijgt het thema van 120wedstrijden net wat eerder te horen dan niet geregistreerde schrijvers.
Eigen RSS-feed Je krijgt een eigen RSS-feed, bijvoorbeeld om je stukjes automatisch te posten op je Twitter of Facebook.

Hoe werkt registratie?

Je kunt je op drie manieren registreren.
1) Door een gebruikersnaam te kiezen en een (geldig) e-mailadres op te geven;
2) Door in te loggen met je Facebook account;
3) Door in te loggen met je Twitter account;
4) Door in te loggen met je Google/Gmail account.

Vooruit met de geit

Klik hier om je te registreren.