Mijn moeder beweerde altijd dat je kamerplanten diende te koesteren. Ik zie haar weer zo voor me. Haar planten kregen wekelijks een badje en ze droeg deze dan als een kostbaar kleinood naar het aanrecht in de keuken. Als wij in de kamer waren dan sprak ze ertegen in gedachten. […]
0


Recente reacties