Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Familie, Fictie, Liefde, Mensen

Zoete Herinnering

6 november 2014 | 120w | Stefanie Roels | 17

Ik heb niet veel herinneringen aan de grootouders van mijn vaderskant. Die van moederskant daarentegen … Ja, daar was ik kind aan huis, letterlijk en figuurlijk. Nu wil ik het echter niet hebben over deze schatten van mensen, maar over dat andere paar. Trouwens ook zeer warme personen, daar niet van, maar toch … Als ik aan hen denk, krijg ik weinig beelden door. Mijn meter stierf toen ik 7 was, dus misschien is dat niet zo verwonderlijk. Toch knaagt het, het tekort aan mooie souvenirs. Gelukkig is er dat ene aandenken! Ken je de koekjestrommels met het koningspaar op? Aartslelijk, maar de inhoud is superlekker en gevarieerd. Dat is mijn herinnering aan mijn grootouders, koekjesdoos op de tafel en grabbelen maar!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Stefanie Roels of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »