Erg goed stukje. Schrijnend ook. Bij mij thuis eet geen hond nog vlees behalve de poes. Misschien omdat vleesafval door haar brokjes wordt gedaan, door de fabrikant, en ik daar geen weet van heb. Een hond hebben we overigens nooit gehad, want de laatste hond die ik zag vrat een […]

0

Recente reacties