Laatst schreef ik het stukje “OL PEKEl, MENEER, OF NIJ PEKEL”. Het was een droog stukje, maar weinig gelezen; alleen Edward Hagedoorn nam de moeite erop te reageren. Daarom waag ik een tweede poging! In de trein van Stad (de universele naam voor Groningen) naar Roodeschool gaat een Groninger per […]
0


Recente reacties