Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen, Natuur, Studie & werk

Cockpitjes

12 november 2018 | 120w | Mien | 2

Mijn oom ijlt. Heeft last van forse golvende pijnen in onderbuik, rug en soms ook in de heupstreek. Last van strangurie, pollakisurie en hematurie. Woorden waarvan galgjespelers smullen. Maar niet mijn oom. Hij vindt het ook nog eens stinken naar rotte eieren, bah. En dat terwijl het toilet zojuist nog een grote beurt heeft gehad. Bah, bah, zum kotzen, zo ruikt het.

Tante vindt dat oom overdrijft. Hij blaast de dingen altijd op. Maar oom pikt het niet langer, de stank, hij bezoekt de dokter. De symptomen zijn overduidelijk. En sterker nog, het toilet van de huisarts stinkt nu ook. Strangurie, pollakisurie en hematurie, score honderd procent. Mijn oom heeft last van blaasstenen. Aha, dat wordt cockpitjes spuiten, grapt tante.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »