Schrijf mee!
« »

Cultuur

Buikpijn

8 februari 2021 | 120w | Willem Olierook | 2

Jaren geleden hadden mijn echtgenote en ik een schouwburgabonnement. Voor een paar tientjes kon je vijf keer een voorstelling bijwonen die de schouwburg had uitgekozen. Meestal waren het beginnende artiesten en je wist dus van te voren niet wat je ervan kon verwachten. Eén keer vonden we het niveau zo abominabel dat we in de pauze zijn weggegaan.
Een paar weken later was er weer een verrassingsvoorstelling. Dit keer een groep uit Antwerpen. Ze speelden “Don Quichot van La Manchaâ€, maar dan als therapie voor de bewoners van een gekkenhuis. Voor mij werkte het als een onvervalste dubbele portie lachgas avant la lettre. Ik lag letterlijk dubbel van de buikpijn. Nooit eerder noch daarna heb ik zo verschrikkelijk kunnen lachen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willem Olierook of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »