Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Kenmerkt de toffel zich door kleinschaligheid?

23 augustus 2019 | 120w | Levja | 3

Aangezien ik als slotstuk in een zeker stukje werd genoemd en dus als staartje, wil ik niet de grijze muis spelen die ik langzamerhand word. Me nog immer kleurrijk voelend, besef ik dat het pigment mij verlaat. Hoe wreed, het is de tand des tijds die aan mij vreet.
Geletterde kameraden zijn mij op de 120w site in veelvoud gepasseerd. Ik heb veel geleerd.
In goede en in kwade zin.

Tot de broeders en zusters gezeglijk zogenaamd zorgeloos hun intrede deden.
Hetzij lettervreters, hetzij betweters. Gevoelens werden zo gemakkelijk met de voeten betreden. Dit werd zelfs als humor onder het vloerkleed geschoven, elk woord op gewichtigheid gewogen. De weegschaal verloor door de tijd de zuiverheid. Gaven hartjes hier ooit bestaanszekerheid?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Levja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »