Schrijf mee!
« »

Fictie

Wat moest ik me daar nou bij voorstellen?

23 augustus 2019 | 120w | Cesar Noordewier | 1

Al jaren geef ik avondcursussen aan volwassenen. Zeer divers volk.
In al die jaren is slechts één keer een dame de eerste les naar me toegekomen om uit te leggen dat ze vanwege medicijngebruik soms wat vreemd gedrag kon vertonen.
Ik vermoedde trouwens al iets, want ze verscheen in badjas en op pantoffels op de les, overeind gehouden door een begeleidster.
Ze had mijn nieuwsgierigheid gewekt en ik begon me wilde voorstellingen te maken van iemand die ineens halverwege de les in een huilende weerwolf veranderde, of Peter Sellers in de Pink Panther ging nadoen, of zelfs religieuze visioenen kreeg.
Mijn teleurstelling was dan ook groot, toen ze gedurende het schooljaar de meest voorbeeldige cursist van allen bleek te zijn…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »