Schrijf mee!
« »

Liefde, Mensen, Natuur

Steil. Zo!

24 mei 2012 | 120w | Jacqueline Servais | 1

Op een camping in Zuid Limburg, je weet wel met die steile heuvels en dalen. Ik ga een half brood kopen. Op de terugweg sla ik een mij onbekend weggetje in. Dit eindigt in een tweesporig karrenspoor, daarna in een zandpad. Mooie holle weg, steil naar beneden en weer omhoog. Bijzonder fraaie uitzichten, inclusief een paar koeienkonten. Onbehagen bekruipt me, maar ik ga verder. Het zandpad loopt over in een keienpad uit het stenen tijdperk, steil omhoog. Scootmobiel weigert dienst op de keien.
Echtgenoot gebeld. Google Earth raadplegen: hij vindt me.
Twintig meter bergopwaarts begint de bewoonde wereld. Dat had ik ook zelf kunnen vinden. Ik heb niet zonder reden een scootmobiel. Maar ik ben wel alleen weg geweest. Zo!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Jacqueline Servais of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »