Schrijf mee!
« »

Cultuur, Fictie, Maatschappij

Op tijd

13 juli 2012 | 120w | Stefan Cuppen | 3

Sleutels, jas aan, naar buiten, fiets pakken, shit, telefoon vergeten, sleutels, deur open, naar binnen, niet op tafel, misschien in de keuken, hè, m’n portemonnee ligt hier nog, bijna vergeten, goed dat ik die mobiel, m’n mobiel, waar ligt dat ding, in m’n werktas, waar is die tas, daar, tas open, onder m’n agenda, mooi, tas terug in de hoek, deur op slot, fiets van het slot en fietsen, meteen links, en nou trappen, door rood, stukje stoep, wachten op de vluchtheuvel voor de stadsbus, snelheid maken, hoek om, afremmen, fiets in het rek, draaideur, portier vriendelijk aankijken. “Goede morgen. Ik heb om negen uur een afspraak met de heer Van Toor.”, korte stilte, “Prima, U kunt daar even wachten”.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Stefan Cuppen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »