Goos, hoe is het? Hebbie dat verhaal nog geluisterd trouwens over die wedstrijd. ‘Ik wilde nog een Paus-Partout kaart voor de wedstrijd bij één van die malloten kopen. Blijken het valse in geschriftenlijk te wezen. Dus ik buiten rondjes gaan lopen te wandelen. Maar ja die vale paardenkop was hem […]
0


Recente reacties