Geven is een mooie vorm van geluk delen. Evenals bij behalen en ontvangen, een sociaal gebeuren. Nemen daarentegen is het isoleren van geluk, of eigenlijk meer het opzettelijk ontnemen van het geluk van de ander. Hoe zit het dan met krijgen? Is dat vergelijkbaar met opdoen, oplopen en incasseren; kortom […]
0


Recente reacties