Een Nintendo Gameboy heb ik nooit gehad. Daar ben ik toch net iets te oud voor. Wij hadden midden jaren 80 Nintendo spelletjes van de Gameboy-voorganger, de Game & Watch-generatie. Ik herinner me Oil Panic, Donkey Kong en Donkey Kong II; Oil Panic was niet eens echt leuk. Volgens mij […]


1

Recente reacties