Schrijf mee!
« »

Communicatie

Race

3 februari 2020 | 120w | Willem Olierook | 4

Het gezoem van de ziekenhuisapparatuur klonk als een nijdige, opgesloten bromvlieg.
Die nijdigheid kon Bram wel begrijpen. Ook hij was gedoemd op die kleine kamer te verblijven met maar heel weinig bewegingsvrijheid. De slangen en draden zorgden ervoor dat alleen een klein beetje omdraaien mogelijk was. Om de paar uur kwam er iemand van de verpleging vragen of hij prettig lag en werd zijn houding wat aangepast met een extra kussen.
Bram zakte weer weg in zijn sluimerstand en vrijwel onmiddellijk doemden die beelden weer op.
Twee auto’s vlak naast elkaar in een alsmaar hogere snelheid. Ze naderden de wegversmalling en geen van de twee chauffeurs wilden de ander voor laten gaan.
Het geknars van schurend staal en daarna stilte.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willem Olierook of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »