Schrijf mee!
« »

Mensen

Tollen op één been

17 januari 2019 | 120w | N.D.D. | 4

De passer heeft gewoonlijk twee ongelijke benen en een klein kopje. Daarnaast is het ook een mensentype. Meestal heeft dit type een pasvinger op de plaats van de hand waar zich gewoonlijk de wijsvinger bevindt. De pasvinger en de wijsvinger verschillen eigenlijk niet van elkaar. Je kunt een wijsvinger dus net zo goed pasvinger noemen en omgekeerd.
De menselijke passer trekt kringetjes. Alles wat niet past in zijn/haar wereld wijst hij/zij met de wijsvinger of zo je wilt, met de pasvinger tot buiten zijn/haar kring. Alleen de mensen die de juiste, passende dingen zeggen horen erbij. Van middelpunt veranderen gaat gewoonlijk erg moeizaam. Omdat de passer zich dan moet verplaatsen. Maar het is mogelijk. Als de passer stopt met tollen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »