Schrijf mee!
« »

Familie, Fictie, Liefde

Verstikkende liefde

19 oktober 2018 | 120w | Han Maas | 1

Behalve die ene keer dan, waarover ze nooit meer zouden praten. Vergeten door weg te stoppen, te vergelijken met anderen, want ieder huisje had immers zijn kruisje.
Twee keer zestien jaar oude tieners, aan elkaar gekleefd en vergroeid tot een plakkerige veelvoud van middelbare leeftijd met dezelfde fiets.
Zielsverwanten. Happend naar lucht in een benauwde omgeving waarin een midlifecrisis niet eens paste. Tot die ene keer dan toen een flinterdun cellofaantje hen van elkaar scheidde. De luchtgaatjes produceerden net voldoende zuurstof om alles eens te verversen wat dreigde te verstikken of te verleppen.
Maar goed dat het is gebeurd, ook al wordt er nooit meer over gesproken. Ooit zal dat cellofaantje verwijderd worden, maar dan juist om ze te scheiden…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »