Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Mensen

Zijn Bovenkamer

24 februari 2014 | 120w | Rebelse Huisvrouw | 10

Hij was verdwaald. Iets anders kon hij niet bedenken. Hij was op een gruwelijke manier verdwaald en hij kon niemand de weg vragen. Niet meer althans. In het begin probeerde hij dat nog wel maar de merkwaardige blikken die hem dan toegeworpen werden deden hem verschrompelen. ‘Ik moet op eigen kracht de weg vinden’, sprak hij zichzelf bemoedigend toe. ‘Het lukt heus wel’.

Hoe hij ook zocht, het lukte niet. Pad na pad, steegje na steegje, weggetje na weggetje bewandelde hij om telkens op hetzelfde punt uit te komen. ‘Ik draai verdomme in een kringetje rond’, realiseerde hij zich, wanhopig.

Toen ze hem vonden had hij een tevreden glimlach om zijn blauwe lippen. Het was eindelijk stil in zijn bovenkamer.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Rebelse Huisvrouw of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »