Schrijf mee!
« »

Communicatie

Vermaak

11 februari 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 2

Iedereen bleef zitten, toen Krijn-Joop opstond en zich met zijn voornaam melde. Het gehoor aarzelde tussen gniffelen en ernstig blijven. In de stilte die volgde, keek de zaal naar een man van achter in de vijftig met leesbril en stoppelbaard. Zijn buik bolde onder zijn wijde trui en er zaten knieën in zijn broekspijpen. Zijn schoenen waren ongepoetst en zijn hoofdhaar met de verkeerde hand geknipt. Toen Krijn-Joop bukte om een vel papier op te pakken, knapte de naad van zijn broek en verscheen op zijn zitvlak een brede, witte streep. Na korte kuch had Krijn-Joop een zachte stem, welke uitsluitend de voorste rijen bereikte. Aanwezigen klapten na een onverstaanbare toespraak. Dat applaus, daar kon Krijn–Joop achteraf wel om lachen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »