Schrijf mee!
« »

Column

Leuk? Schrijf mee!

16 augustus 2014 | 120w | Benny Bielen | 5

Wie of wat me ooit tot hier heeft gebracht, dat weet ik niet meer. Maar ik voelde me meteen aangesproken door het concept: honderdtwintig woorden om je verhaal kwijt te geraken, niet meer maar ook niet minder. Ik ben dit voor mezelf ‘Spielerei’ beginnen noemen: schrijfvreugde met een vleugje gezonde competitie.

Maar nu ben ik toch wel geschrokken door de negatieve, haast bijtende commentaren. Het is harde competitie met amper een vleugje schrijfvreugde geworden, of vergis ik me? Eten we deze soep echt zo heet als ze opgediend is? Of geven we terug voorrang aan taalvirtuositeit, woordspelingen en verhaallijnen die om zichzelf geschreven zijn en niet om de meeste hartjes?

Als het niet leuk meer is, dan stop ik ermee.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Benny Bielen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »