Schrijf mee!
« »

Mensen

Blik van herkenning

13 januari 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 3

De twee kilo hondenpoep die Wodan dampend en wel voor de uitgang van de kleuterschool deponeert vindt de opsporingsambtenaar een print van tachtig euro waard. Vooral acht hij deze bekeuring rechtvaardig, omdat de eigenaresse weigert om de troep op te ruimen. Zij laat zich niet dwingen, want zij moet immers toch betalen? Wanneer twee weken later Tsjitske een plastic zak met twee weken uitwerpselen van Wodan diep in de nacht op de stoep van het stadhuis leegt, registreert de beveiligingscamera deze handeling. De ochtend daarop herkent de opsporingsambtenaar Tsjitske als de weigerachtige vrouw van de poep op de stoep bij de kleuterschool: ‘Dat is dat agressieve wijf met die rare kakstem!’ Zijn voldoening groeit, terwijl hij opnieuw tachtig euro uitprint.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »