Schrijf mee!
« »

Fictie

Ommezwaai

15 februari 2013 | 120w | Joachim Stiller | 12

De dag na Valentijnsdag meld ik me blij op school. Goedgemutst onderga ik het leergeruis van pubers, die niet de indruk wekken gewapend met leervragen mijn Wiskundeles te bezoeken.

Ik slaag erin de crea-vleugel te vermijden. Hoezeer ik ook mijn nieuwe collega, docent Tekenen wil gadeslaan. Jong, strak, wilde lokken en een uitbundige uitstraling. Sinds haar verschijning, ben ik vervuld van haar. Haar lieve lach.

Ze windt me op. Ik heb anoniem een Valentijnskaart in haar postvakje gedeponeerd. Zal ze wellicht vermoeden, dat ik haar geheime aanbidder ben? Devote adept.

Ik spot haar slechts bij het verlaten van de school. Schuchter steek ik mijn hand naar haar op. Mijn onderbuik gloeit.

Thuisgekomen staat manlief zuurkool te bereiden. Toekomstig verleden tijd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joachim Stiller of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »