Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur, Maatschappij

Facebookloser

21 december 2012 | 120w | Gerard Hinterecke | 3

Als ik kinderen had dan had hier had zomaar een foto van mij met een heel lief, leuk en bijzonder schattig driejarig peutertje, met ontbrekende melktand linksvoor en scheef afgeknipte pony die op mijn schouders zittend mijn bril aan het vingerverven was, kunnen staan. Had zomaar gekund..

Maar hé! Dan had hier wel een vaag fotootje met naturel genepte vetvlekken gestaan van het type waarmee je vijftien jaar geleden op hoge poten naar een fotograaf gestiefeld was omdat ie nooit in het mapje had mogen zitten wegens enorm mislukt. Maar het had dus gekund.. Facebookers zouden het prachtig hebben gevonden.

Maar helaas, ik heb geen kinderen, maak scherpe dierenfoto’s en doe alleen wazig met woorden. Instagrammar of zoiets. Three loses..

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gerard Hinterecke of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »