Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

#twexit en het is stil…

15 augustus 2011 | 119w | Petra Teeuwsen | 0

Het is bijna middernacht. Drie dagen heb ik geen mens gezien, niemand gesproken. Ja toch, ik heb “getweet”. Een hele tijdlijn vol met lieve interessante, verschillende mensen waarmee ik geschreven woorden uitwissel. Waar je elkaar smakelijk eten wenst en een goede nachtrust. Waar ideeën worden uitgewisseld en je een gesprek voert. Foto`s bekijkt uit andermans leven op een ander plek. Frustraties tegenkomt en uitdagingen. Mensen die je in het normale leven niet zo snel zult ontmoeten in jouw specifieke stukje maatschappij waar je actief bent. Een wereld waarvan ik geen idee had dat het een deel zou gaan uitmaken van mijn bestaan. Een digitaal gezelschap, maar na het woordje “twexit” zit ik toch weer stil alleen op mijn bank.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Petra Teeuwsen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »