Schrijf mee!
« »

Liefde, Maatschappij, Mensen, Politiek

#Liefde

18 januari 2022 | 120w | Hadeke | 2

Vanachter mijn bureau tuur ik over het computerscherm heen naar buiten. Ik moet tot een uitspraak komen, dat is mijn werk. Het is een zaak zoals zovelen, maar ook eentje waardoor ik me van alle vormen van sociale media heb teruggetrokken. De meningterroristen staan klaar om uit hun holen te voorschijn te komen en hun diarree uit te braken, zonder enige kennis van rechtspraak en de scheiding der machten. Insinuaties over mijn politieke voorkeur, bedreigingen en zelfs het onthullen van mijn woonadres; ze deinzen nergens voor terug.
Ik kijk naar mijn scherm en zie de jurisprudentie over affectieschade. Het heeft niets van doen met de zaak die voorligt, maar alles met de liefde die ik ooit voelde voor mijn functie.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hadeke of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »