Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Familie, Liefde, Maatschappij, Mensen

In bedekte termen

21 juni 2020 | 120w | Mien | 0

Ik durf het bijna niet te zeggen. Ga het dus ook niet doen. Als ik u nu getriggerd heb om door te lezen, zeg ik niet doen. Het komt echt niet bovendrijven. Daarin ben ik heel transparant. U ook? Kunt u uw nieuwsgierigheid bedwingen, of leest u toch verder? Tussen de regels door een sorankje hoop? Ik moet u teleurstellen. Het gaat echt niet gebeuren. Honderdtwintig woorden zonder openbaring. En toch niet nietszeggend. Alleszeggend eigenlijk. Honderdtwintig woorden van trouw, geloofwaardigheid, waarheid en bovenal kameraadschap. Daar waar geen plaats is voor verraad. Mijn vrienden en familie blijf ik tot in de eeuwigheid trouw. Maar hoe zit het dan met mezelf? Doe ik mezelf dan niet tekort? In bedekte termen, puur naakt?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »