Schrijf mee!
« »

Fictie

Overmand door emoties

1 juli 2019 | 120w | Cesar Noordewier | 4

Afgelopen zaterdag was voor mij een absoluut hoogtepunt in mijn toch reeds aardig vorderende bestaan.
Ik had de onwaarschijnlijke eer een optreden van de Canadese sopraan CobaLaMine in het concertgebouw van Bratislava bij te mogen wonen.
Wat zij met haar stem doet, kan geen Messi met zijn baltovenarij, geen politicus met zijn volksverlakkerij en geen Casanova met zijn hofmakerij teweegbrengen. Voor eenieder die haar betoverende stem heeft gehoord, is er een leven vóór en een leven na CobaLaMine.
Zij neemt je mee naar ondoordringbaar geachte plekken in je ziel, plekken waarvan je het bestaan niet eens vermoedde.
Nooit eerder had ik zo’n diep medelijden met de mensheid, met de treurige, microscopisch kleine pionnen die wij in dit genadeloze universum zijn.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

24 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »