Schrijf mee!
« »

Communicatie

Later

16 september 2019 | 120w | Louisa | 2

Plotseling word ik van mijn stuk gebracht; daar liggen de handgemaakte spijlen die ooit jouw wiegje vormden. Het hemeltje, toen nog pronkend met haar prachtige satijnen stof, ligt verbogen in een hoek tezamen met een schilderijtje van Teigetje.
De kleine beschadiging aan het houten lijstje herinnert me aan de intieme momenten die we samen hadden, waarbij ik tijdenlang kon genieten van de zachte geluidjes die je maakte. Een traan biggelt over mijn wang.
Hier heb ik zo tegen opgezien, de verdeling van spullen die ooit voor ‘later’ waren. Zo vormen ze nu slechts stapels van blijven en/of weggooien. Later is nu en vertelt mij dat ik afstand moet doen van de laatste tastbare herinneringen aan jouw babytijd. We moeten verhuizen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Louisa of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »