Schrijf mee!
« »

Fictie

Existentiële twijfels

12 november 2019 | 120w | Cesar Noordewier | 3

Toen hij ’s morgens wakker werd, was zij verdwenen, alsof ze nooit had bestaan.
Toen hij bij zijn vertrek in het gastenboek keek, ontdekte hij dat haar naam ontbrak.
Een van zijn grootste angsten leek uit te komen, namelijk de regie volledig te verliezen en stapelmesjogge te worden.
‘Hopelijk is dit een nare droom,’ zei hij tegen de beeldschone receptioniste.
‘Nee, degene die droomt ben ik,’ antwoordde ze met gesloten ogen. Op het moment dat ze haar ogen opende, was hij ineens opgelost in het niets.
Ik heb hem gekend als iemand met een enorm doorzettingsvermogen, als iemand die nog hoop wist te putten uit een grassprietje.
Maar gezien het bovenstaande, begin ik nu serieus aan zijn bestaan te twijfelen…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »