Schrijf mee!
« »

Fictie

Cowboys of toch apen?

4 november 2018 | 120w | Cesar Noordewier | 0

De grote aap trok zijn lippen terug, zodat zijn scherpe slagtanden goed zichtbaar werden. Slechts een enkeling durfde wat tegenstribbelende piepgeluidjes te maken.
De aap die na hem kwam begon ten overstaan van de anderen te masturberen. In de zaal steeg verontwaardigd gemompel op. Onder het mom van vrijheid van expressie bleef hij hardnekkig pogingen ondernemen om zijn exhibitionistische sessie zoveel mogelijk te prolongeren. Maar op een gegeven moment moest hij stoppen, want aap nummer drie was inmiddels aan de beurt. Die maakte allerlei spastische bewegingen en wrong zich in bijzonder vreemde bochten. Sommige apen hadden wel door dat het allemaal afleidingsmanoeuvres waren om iets te verhullen.
De voorzitter: ‘Dan geef ik nu het woord aan de heer X namens…’

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

18 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »