Schrijf mee!
« »

Fictie

Absoluut

20 september 2018 | 120w | Cesar Noordewier | 5

Na haar zomervakantie verscheen ze weer energiek op kantoor.
Eind oktober ging ze een weekje naar Tenerife. Even de accu opladen.
Wintersport in Oostenrijk deed alle kantoorstress als sneeuw voor de zon smelten.
Tussendoor nog wat stedentrips naar Parijs, Barcelona en Londen, en een midweek naar de Ardennen, om de moed erin te houden.
Een keer per maand kocht ze een NS dagkaart om lekker door heel Nederland te reizen en alles heerlijk los te laten.
Cultuurreizen en natuurreizen werden in sneltreinvaart afgewisseld.
Regelmatige modderbaden en scrubrituelen in ontspanningsfabrieken hadden een weldadige invloed op haar getergde ziel.
Iedere avond nam ze op de divan kleurige vakantiefolders door.
Ja hoor, zo kon ze het makkelijk volhouden tot aan haar pensioen. Absoluut.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

43 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »