Schrijf mee!
« »

Communicatie

Het effect van een woord

24 februari 2017 | 120w | Berdien Blaak | 4

Na die eerste afschrikwekkende stilte maandagochtend toen het leven in het land van de Korte Stukjes totaal platgeslagen was, verlamd door wanhoop en met Vraagtekens zo groot als Yahtzeedobbelsteeneieren op het collectieve schrijversgezicht geschreven, begon er toch een voorzichtig Stukje binnen te druppelen in de mondiale Beweging der Woorden die zich per ether naar ons bewustzijn transporteert, een Stukje dat voorzichtig tastend de weg zocht naar de Ware Bedoeling der Franken en dat zich bij voorbaat verontschuldigde voor de Heldinnenmoed getoond door het überhaupt stellen van de vraag of er een vergissing in het Spel geslopen was, een vraag die met een zucht van verlichting bevrijd werd van zijn existentie zodat de Weg der Ware Woorden weer vrij was. Punt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Berdien Blaak of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »