Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen

Gijs heeft gelijk

14 februari 2017 | 120w | Marie van Overloon | 3

Mijn keuken wordt vernieuwd. Een heel gedoe, ik vind het vreselijk. Zal het een verbetering worden?
Een geduldige Gijs is bij mij ingedeeld. Ik woon in een oud, nostalgisch gebouw, probeer de oude glorie te bewaren. Simpelweg omdat je naar mijn mening al het oude niet moet wegdoen. Hij overlegt voortdurend met mij.
Deze vakman heeft verstand van techniek en ik heb mijn melancholie naar weleer.
Dan komen we bij mijn dierbare marmeren vensterbank: ‘Die moet eruit,’ aldus Gijs.
‘Kan het aanrechtblad er misschien tegenaan?’ vraag ik voorzichtig.
‘Wel iets eronder, want “gelijk is nooit gelijk”,’ lacht Gijs.
Ik vermoed dat ik een zware belasting ben voor deze man; gelukkig houdt hij dapper vol. Weer een kop koffie dan maar!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Marie van Overloon of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »