Schrijf mee!
« »

Mensen

Ewald

27 mei 2017 | 120w | o_verschreef ā€  | 9

De gehaktbal is een minderwaardige hap would-be vlees die zich meelijwekkend graag profileert als een culinair viersterren exemplaar steak.
Hij etaleert zich voor zichzelf onweerstaanbaar hongerig als een superieur wezen, in alles het neusje van de zalm, expert, feilloos en God weet wie en wat nog meer. Liefst doet hij dit bij in zijn scherpe ogen tekortkomingen van inferieure wezens die hij op een zeer doorzichtige wijze even van zijn uitmuntendheid wil en zal overtuigen.
Lezers met een scherpe blik doorzien echter meteen de goedkope en lachwekkende trucjes waarvan hij, och arme, gebruikmaakt.
Uit welke frustratie zijn profileringsdrang ontstond blijft, vooral voor hemzelf, een mysterie en verder maakt niemand er zich druk over.
Wat dan weer tot meer frustraties leidt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van o_verschreef of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »