Schrijf mee!
« »

Cultuur, Eten & drinken, Fictie, Liefde, Mensen, Natuur

Waar tjolers en dolers elkaar vinden

14 april 2016 | 120w | N.D.D. | 5

Dunne kleren fladderden om haar magere lijf. Haar botten waren zichtbaar onder een bijna doorzichtig laagje blauw-grauwe huid. De oude geesten was ze vergeten en de nieuwe zag ze niet. Ze stapte zonder ophouden en ze zag alleen maar zijn gezicht. De Dood had haar geluk vermoord. Sindsdien was ze op de dool. Als ze had gekund, had ze zichzelf van kant gemaakt. Zelfs dat was haar niet gegund. Verdoemd tot de straf van haar onsterfelijkheid stapte ze de wereld rond.

Op zondag twintig juli tweeduizendvijftien, maakte Llewellyn-Herman-William-Llillyputter-Cauliflower, de very-very-look-a-liker-of-her-fatty-goozy-biker, een wandelingetje door de knuffelbergen van Polopomponpnerchwtsjt. Om precies vijf voor twaalf bracht een mild onuitspreekbaar lot hen samen. Die avond aten ze gestoofde paarse heide en een opgevulde schapenmaag.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »