Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur

Prutt

12 juli 2016 | 120w | Mien | 2

Lijm is niet meer wat het geweest is. Als het al überhaupt was. Vroeg of laat laat het altijd los. Tegenwoordig meer vroeg dan laat. Waarom? Economisch principe. Geld moet rollen. Zit sowieso nooit vastgeplakt. Behalve op banken, maar nooit in portemonnees.

De keuze is reuze. De tijd van witte vingerplak, blauwe Bisonkit en rode Velpon ligt alweer jaren achter ons. En wat te denken van die okergeel doorzichtig slijmerige waterlijm met roze schenktuit. Waar je met veel moeite het immer verstopte spleetje moest vrij peuteren.

Nee, nu moet het in twee seconden gebeurd zijn. Hechten voor de eeuwigheid. Nou mooi niet. En dan tot slot, toch nog even vermelden. De witte boetseerlijm. Rollijm. Waarvan het papier altijd scheurt. Prutt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »