Schrijf mee!
« »

Column

Anonieme helden

27 juli 2015 | 120w | Han Knols | 7

Ik ben idolaat van bankiers vanwege hun nederige en onbaatzuchtige inborst.
Ze beheren je geld, adviseren je op deskundige wijze over de hypotheekvorm die optimaal bij jou aansluit, en zijn zelfs bereid je van een flexibel krediet of creditcard te voorzien, mocht je je grenzen willen overschrijden.
Maar wat mij het meest treft, is hun deemoed.
Bankiers zijn de ware filantropen.
Je zult maar de verantwoordelijkheid voor een wereldwijde crisis op je bordje krijgen of worden beticht van het woekeren met polissen en je dan toch van je kwetsbaarste kant durven te tonen. Zoals in de mooie voorlichtingsfilmpjes, waar ze ook nog reclamegeld voor moeten ophoesten, waarin objectief wordt getoond dat ze altijd met je meedenken en voor je klaarstaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Knols of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

24 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »