Schrijf mee!
« »

Communicatie

Ja, nee, natuurlijk

19 maart 2014 | 120w | JelStein | 2

Ik wil zeker niet ontkennen dat ik niet onwetend ben van het niet juist hanteren van negatieve logica. Ja, eerlijk gezegd ben ik niet onbekend met de onwetenheid van voornoemde, waartegen ik niettemin en nochtans – misschien wel desondanks – een krachtig geformuleerde ontkennende contrastelling niet onverdeeld misplaatst zou vinden. Hoewel ik met klem ontken dat ik onbekend ben met de voornoemde ononderkende factor van het niet in positieve zin stellen van ontkenningen, staat daar tegenover dat het geenszins ondenkbaar is dat er sprake is van onzin zo niet onwaarheid in het ontkennen van onvermelde onjuistheden. Daarom pleit ik ervoor om zoveel mogelijk alles met bevestigende positieve logica te formuleren.
Absoluut juist. Dat is zeker en vast, kan ik jullie bevestigen, ja.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van JelStein of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »