Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Verdacht

6 januari 2013 | 119w | Anneke Koelewijn | 0

“Ik moet u vertellen dat u nu verdachte bent in deze zaak”.
Zij kijkt hem aan. Haar tikkende vingers vallen even stil.
Hij slikt. “Wat nu?” vraagt hij voorzichtig.
“U gaat ons precies vertellen wat er is gebeurd”.
Hij vertelt het. Hij heeft het niet gemerkt, niet gehoord, niet gezien, niet gevoeld. Geen detail laat hij onbesproken. Het kartonnen bekertje met koffie op tafel blijft onaangeroerd.
Haar handen hangen stil boven het toetsenbord. “En als u ik nu vertel dat ik u helemaal niet geloof…………… Begint u maar opnieuw met uw verhaal”.
Hij vertelt het weer. Hetzelfde verhaal. Hij heeft niets gemerkt.
Haar handen razen over het toetsenbord. De parelmoeren beige lak op haar lange nagels flitst even op.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Anneke Koelewijn of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »