Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen

Verkooptechniek

15 december 2011 | 120w | Gerben Oebele | 0 |

In V&D zie ik een paspop met een stoere spijkerbroek, dat lijkt me wel wat. Ik probeer me te oriĆ«nteren, maar de grote mode afdeling lijkt een chaos in mijn ogen, en ik besluit een verkoopster te vinden. Die is druk in gesprek met een collegaatje. Na achteloos mijn oogcontact en zoekende blik pogingen te hebben vermeden, spreek ik haar maar direct aan. Waar de broek te vinden is. Ze heeft geen flauw idee, en zo zegt ze het ook. Eerst maar eens kijken wat voor merk het is. Dan zoeken. Lang zoeken. Ik werk hier niet, zeg ik nog. Ze loopt nĆ³g een keer terug om te kijken wat voor broek het is. ‘Die hebben we allang niet meer!’

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gerben Oebele of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »