Schrijf mee!
« »

Familie, Maatschappij, Mensen

Steun Rosan

26 mei 2011 | 120w | Michel Hovenkamp | 0

Steun Rosan? Ja u leest het goed, een klein meisje van nog geen twee jaar, doet elke dag vechten tegen kanker. Om haar kans op genezing te vergroten is een behandeling in Amerika noodzakelijk. En daar is geld voor nodig! Uw geld, want zelf heb ik natuurlijk al gegeven. En blijkbaar vinden de zorgverzekeraars haar situatie niet belangrijk genoeg, en zal elke positieve actie invloed hebben op de eindejaarsuitkering en bonus van de beslissers en topmensen. Zonde toch?

Kijk op http://www.steunrosan.nl hoe u kunt helpen om het leven van dit meisje Rosan en haar ouders aangenamer te maken door haar die kans te gunnen.

U kunt doneren op het bankrekeningnummer: 12.28.51.595 t.n.v R.V. Rozema te Roden. Alvast heel erg bedankt!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Michel Hovenkamp of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »