Schrijf mee!
« »

Mensen, Politiek

Russisch protest

11 december 2011 | 120w | Defrysk | 0

De Russen zijn boos op Poetin en zijn handlangers. Vooral in Moskou wordt er geprotesteerd tegen de gepleegde fraude en intimidatie tijdens de verkiezingen. De organisatoren schatten een opkomst van 40.000 mensen.
Ik zie een mooie foto met een boze dame erop. Iedere rimpel drukt een stukje leed uit die ze heeft meegemaakt. Een rimpel voor de dictatuur. Een rimpel voor Stalin. Een rimpel voor de onderdrukking. En dan haar prachtige witgrijze haren door de zorgen. Zorgen over haar kinderen en hun toekomst. Zorgen over haar kleinkinderen, of ze in vrijheid kunnen opgroeien.
Vandaag verbreekt ze eindelijk haar stilzwijgen en toont ze dat ze ook heel boos is. De oude dame doet trots, boos en ongebroken mee aan het protest!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »