Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Mensen

Man, die niet van geluk sprak

1 december 2011 | 120w | Tobe Krijger | 0

‘Er was eens een…’ en toen was het stil. Er kwam helemaal niets meer. Er stond niets, er was niets gebeurd. Het leek er ook niet op dat er iets ging gebeuren, dus ik wachtte het maar rustig af. Na een uur Niets-dan-stilte keek ik opnieuw naar mijn zin. Gelukkig zag ik ineens ‘een’ achter ‘eens’ staan, zo kwam ik op een persoon.

Een man misschien, een held, een dwaas of zijn innerlijke kind? Of toch een vrouwspersoon, verkleedt als heks of als een koningin-moeder met een onderkin?

Omgeven door magische witruimtes paradeerden allerlei gedachten langs. Maaltijden, zwaarden, wolven, wegen, kastelen en veel woorden beginnend met een ‘R’, zoals Reizend, Rozenmond, Reikwijdte, Radeloos en Rechterhersenhelft.

Nu zie ik het, gelukkig!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Tobe Krijger of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »