Schrijf mee!
« »

Fictie

Volg je ambities

4 december 2020 | 120w | Cesar Noordewier | 1

Dit is een perfect verhaal, dat uitstekend bij een themaloze week past.
De personages beleven, overleven en herleven stijlvol de meest onwaarschijnlijke verschrikkingen. De psychologische ontwikkeling van de hoofdpersonen is van een diepgang zonder weerga. Alles heeft een duidelijke functie; voor triviale handelingen en gedachten is geen plaats. Van schrijftrucs, manipulaties en dergelijke is geen enkel gebruik gemaakt, omdat de woorden en de zinnen in een gestaag ritme door een hogere macht zijn ingegeven.
Dit verhaal dient als voorbeeld voor alle amateurschrijvers die zelf een publiceerbaar werk als een raket vanaf deze planeet willen lanceren, voordat de grote duisternis intreedt.
Je hoeft eigenlijk alleen de namen van de personages te veranderen en je hebt een geheel eigen meesterwerk. Graag gedaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »