Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Agile Transformation Team

7 december 2019 | 120w | Han Maas | 0

Nee, laat ik het woord ‘provider’ maar gewoon gebruiken. Tenslotte volledig ingeburgerd in de Nederlandse samenleving die te maken heeft met tv, telefonie en internet. Iedereen begrijpt het. Als ik het woord ‘aanbieder’ gebruik, zorgt dit wellicht voor verwarring. Zoals de manier waarop een provider probeert schaars geworden personeel aan te trekken door te stellen dat ze jouw drive kunnen gebruiken in een Agile Transformation Team om écht impact te maken en het bedrijf richting maximale wendbaarheid en klantwaarde te coachen. En natuurlijk moet je snel de vacature bekijken.
Wat minder snel gaat is Teletekst bekijken: halve pagina’s of zelfs blanco. Teletekst is net zo hopeloos ouderwets als ik, natuurlijk. Daarom pas ik ook niet in een Agile Transformation Team.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »