Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij

Voor een vuist vol voordelige bandenkorrels

8 oktober 2016 | 120w | Defrysk | 4

Honderdtwintigduizend kilo gemiddeld op een voetbalveld uitgestort. Kunt u zich het voorstellen? En wat gebeurt er als het regent? Wat gebeurt er als het gras wordt nat gesproeid? Wat sijpelt er de grond in?
U wordt gewaarschuwd voor chemische stofjes op uw huid, voor chemische stofjes die u inslikt. Let op uw kinderen, let op chemisch en kankerverwekkende stoffen.
Kunt u zich Lekkerkerk herinneren? Hoe de grond met chemisch afval moest worden afgegraven? Hoe uw grond op uw kosten moest worden afgegraven als u de pech had een oude, ondergrondse olietank in uw tuin te hebben?

De grond onder het kunststof grasveld bij u in het dorp zal misschien op een kwade dag afgegraven moeten worden. Vanwege die voordelige bandenkorrels.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »