Schrijf mee!
« »

Cultuur, Studie & werk

Vingerafdruk op kunst, echt of vals?

12 februari 2012 | 120w | Defrysk | 0

Er is een vingerafdruk op een schilderij ontdekt!
Zou het een vingerafdruk van de meester zelf zijn?
Jeroen Bosch heeft geknoeid!
U kunt zich voorstellen hoe er nu een doos van Pandora der vingerafdrukken der kunsten is geopend.
Mochten er meer vingerafdrukken gevonden worden op schilderijen, dan hebben we een waarschijnlijk een nieuwe methode om vervalsingen te ontmaskeren.
Het aloude vingerafdrukken onderzoek kan in ere worden hersteld.
Vanaf volgende week met kwastjes en poedertjes over alle schilderijen die toegeschreven zijn aan bekende kunstenaars, op zoek naar vingerafdrukken van de artiesten en vingerafdrukken van vervalsers.
Is de Heilige Christoffel echt of blijkt de vingerafdruk van een vervalser te zijn?

Volgende week een première op Discovery Channel!

Artists Fingerprints! Fake or Real?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »