Schrijf mee!
« »

Communicatie

Anomalie

16 november 2012 | 120w | cheverrant | 1

De stad was cyclopisch. Pas toen de laatste van zijn soort probeerde erin te ontsnappen aan zijn achtervolgers, werd hij zich daarvan bewust.
Geen parken. Slechts vierkante, rechthoekige, pyramidale gebouwen. Brede, helverlichte lanen en winkelstraten, zonder voedsel om zijn honger te stillen maar vol van koopjes.
Hij hield zich schuil in schaduwen, veraf van verlichting. Buiten de lichten waren de schaduwen en de robots die de schaduwen veroorzaakten nooit ver uit de buurt. Hij had geen idee in welke richting hij zich begeven moest.
Er was een toren, hoger dan andere, aan een laan breder dan andere lanen. De schaduwen dreven hem er onwillekeurig en vastberaden heen. Hij was een anomalie die moest geconfronteerd worden met de structuur van volmaaktheid.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van cheverrant of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »