Schrijf mee!
« »

Mensen, Politiek

Time management

15 september 2011 | 120w | Defrysk | 0

De deur wordt voor me geopend, ik stap in en blader door mijn notities. Ik hoor hoe mijn -ja mijn- chauffeur de deur voorzichtig voor me sluit. “Even naar Amsterdam, je weet wel die commissie, check je satnav maar even”, mompel ik nauwelijks verstaanbaar naar de chauffeur.
Terwijl ik onverschillig door mijn papiertjes blader en met mijn koffertje rommel, kan ik de neiging om even achterover te leunen nauwelijks onderdrukken. Heerlijk zachte achterbank, eigen chauffeur, best wel stoer hoor. Nu maar hopen dat ik gefotografeerd wordt als ik uitstap. Ik heb mijn afwerende bewegingen al geoefend. “Geen commentaar”! roepen, dat willen we toch allemaal?
Maar nu even serieus, ik wil slechts tijd besparen, heus, ik heb het erg druk hoor!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »